Hogere hart meditatie

Wil jij meer onvoorwaardelijke liefde in je leven ervaren? Activeer dan je hogere hart met deze meditatie. Voor deze hogere hart meditatie kun je zowel gaan zitten als liggen. Maak het jezelf zo comfortabel mogelijk.

Stap 1: adem rustig in en uit en observeer hoe je ontspant (tip: 10 keer: 2 tellen in, 4 tellen uit).

Stap 2: richt je aandacht op het hogere hartchakra (visualiseer daar de kleur roze), net onder je thymus (dat ligt in de buurt van je borstbeen op tepelhoogte).

Stap 3: laat de kleur van eenheid (in deze meditatie: roze) door je heen stromen en observeer dat je kern geactiveerd wordt.

Stap 4: bij deze oefening mag je in slaap vallen, of na een minuut of 5 contact maken met je lichaam en je ogen openen.

Bij ademhalingsoefeningen is het belangrijk gezond te zijn. Raadpleeg daarom altijd een arts bij lichamelijke klachten.

Meer weten?

Neem contact op.

nv-author-image

Mathijs van der Beek

Als kind hield ik mij al bezig met spiritualiteit en healing. Na jaren in het onderwijs gewerkt te hebben, gooide ik het roer om. Nu doe ik wat ik het liefste doe; ik help lichtwerkers en reis met mijn partner de wereld rond, zodat er meer vrede in de wereld komt.



Ben jij hoogsensitief/paranormaal en wil jij op je spirituele pad groeien en je missie leven? Samen met Opgestegen Meesters help ik je graag aan de hand van mijn unieke methode, bijvoorbeeld via mijn gratis E-book ’20 tips om je missie te ontdekken’, livestreams en begeleiding.


Ga naar


Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *