Regenboog meditatie

Heb je moeite om je hart te volgen? Zit je hart en hoofd niet op één lijn?
Dan kan de regenboog visualisatie je helpen om de verbinding tussen je hart en je hoofd te versterken.

Deze regenboog meditatie kun je het beste zittend doen.
Maak het jezelf zo comfortabel mogelijk.

Stap 1: Adem

Adem rustig in en uit en observeer hoe je ontspant (tip: 10 keer: 2 tellen in, 4 tellen uit)

Stap 2: Richt je op je buik

Richt je aandacht op je buik en laat de kleuren van de regenboog omhoog stromen richting je hart.

Stap 3: Observeer

Observeer na 2 minuten wat er in dit gebied gebeurt (ontspant het of gebeurt er iets anders?).

Stap 4: Herhaal

Herhaal stap 2 en 3 in totaal 3 keer.

Stap 5: Sluit af

Neem daarna rustig de tijd om terug te komen in het hier en nu. Beweeg eerst rustig je vinger, dan je handen, tenen, voeten en open je ogen.

Belangrijk bij ademhalingsoefeningen

Bij ademhalingsoefeningen is het belangrijk gezond te zijn. Raadpleeg daarom altijd een arts bij lichamelijke klachten.

Meer weten?

Neem contact op.

nv-author-image

Mathijs van der Beek

Als kind hield ik mij al bezig met spiritualiteit en healing. Na jaren in het onderwijs gewerkt te hebben, gooide ik het roer om. Nu doe ik wat ik het liefste doe; ik help lichtwerkers en reis met mijn partner de wereld rond, zodat er meer vrede in de wereld komt.



Ben jij hoogsensitief/paranormaal en wil jij op je spirituele pad groeien en je missie leven? Samen met Opgestegen Meesters help ik je graag aan de hand van mijn unieke methode, bijvoorbeeld via mijn gratis E-book ’20 tips om je missie te ontdekken’, livestreams en begeleiding.


Ga naar


Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *