Meteen naar de inhoud

Ademhalingsmeditatie

Deze ademhalingsmeditatie is een korte en krachtige manier om snel en effectief te ontspannen en kan al in 5 minuten.

Stap 1: ga rustig zitten.

Stap 2: zorg voor wat drinkwater.

Stap 3: neem een slokje water.

Stap 4: sluit je ogen.

Stap 5: observeer je ademhaling.

Stap 6: adem 2 seconden in en 3 seconden uit.

Stap 7: let op dat je jezelf fijn blijft voelen (zo niet: stop dan).

Stap 8: doe dit 2 minuten.

Stap 9: open je ogen.

Let op! raadpleeg bij klachten altijd een arts.

Meer weten?

Neem contact op.

nv-author-image

Mathijs van der Beek

Als kind hield ik mij al bezig met spiritualiteit en healing. Na jaren in het onderwijs gewerkt te hebben, gooide ik het roer om. Nu doe ik wat ik het liefste doe; ik help lichtwerkers en reis met mijn partner en hond de wereld rond, zodat er meer vrede in de wereld komt.

Ben jij hoogsensitief/paranormaal en wil jij anderen helpen met healing? Samen met Opgestegen Meesters help ik je graag aan de hand van mijn unieke methode, bijvoorbeeld via mijn gratis E-book, livestreams en begeleiding.


Ga naar

Interessant? Deel dan via onderstaande knoppen!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.