Gratis meditatie: overal toepasbaar

Dit is een korte ‘tussendoor’ meditatie van 2-5 minuten voor hoogsensitieve personen (HSP). Je kunt de meditatie overal doen, zelfs in drukte. Doe deze meditatie niet in het verkeer of ergens anders waar je aandacht bij nodig hebt.

Heb je gezondheidsklachten? Raadpleeg eerst de dokter.

Stappenplan

Stap 1: zorg dat je lekker zit.

Stap 2: adem 2 tellen in en adem 4 tellen uit.

Stap 3: doe dit maximaal 5 minuten.

Stap 4: adem als laatste volledig in en voel dat je adem tot in je bekken/onderbuik komt.

Stap 5: maak contact met je lichaam en open je ogen.

Meer weten?

Neem contact op.

nv-author-image

Mathijs van der Beek

Als kind hield ik mij al bezig met spiritualiteit en healing. Na jaren in het onderwijs gewerkt te hebben, gooide ik het roer om. Nu doe ik wat ik het liefste doe; ik help lichtwerkers en reis met mijn partner de wereld rond, zodat er meer vrede in de wereld komt.



Ben jij hoogsensitief/paranormaal en wil jij op je spirituele pad groeien en je missie leven? Samen met Opgestegen Meesters help ik je graag aan de hand van mijn unieke methode, bijvoorbeeld via mijn gratis E-book ’20 tips om je missie te ontdekken’, livestreams en begeleiding.


Ga naar


Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *